Wednesday, September 10, 2008

National Tribute












When our world changed forever...While the void in the New York City skyline became an ever-present reminder of loss, it also opened a space of deep courage, compassion and triumph of human spirit. The National September 11 Memorial & Museum will pay tribute to those who were killed in the terrorist attacks of 9/11, reflect the awe-inspiring compassion shown in the aftermath and create a place for learning about terrorism and its deep effect on today’s society.

Upcoming Events for the 7th Anniversary of 9/11

1 comment:

  1. قبل یا بعد از خواندن این مطلب یک نگاهی به این لینک بی اندازید:
    http://www.hamedan.ir/Articles/Article_View.asp?ID=178



    پیدایش فاطمه علیها السلام



    در روایات زیادی به این مطلب اشاره شده که فاطمه زهرا علیها السلام نطفه‏اش از تخم یک درخت بهشتی (درخت کیر؟)تکون یافته است . از آن جمله، روایتی است که در امالی صدوق آمده که امام رضا علیه السلام فرمود: «پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: وقتی به معراج رفتم، جبرئیل دست مرا گرفت و وارد بهشت نمود . پس رطب بهشتی به من داد که ماند کیر بودندی آن را خوردم و آن غذا در صلبم به نطفه تبدیل شد . پس چون به زمین آمدم، با خدیجه همبستر شدم و او به فاطمه حامله شد .)



    همچنین از مناقب آن حضرت، این است که پیامبر صلی الله علیه و آله برای به وجود آوردن فاطمه علیها السلام مامور به چهل روز عبادت شد و عظمت این منقبت آنجا روشن می‏شود که حضرت موسی علیه السلام نیز برای آوردن تورات مامور به چهل روز عبادت شده بود . اگر چه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله برای آوردن قرآن مدتی را در غار حرا معتکف بود، ولی برای ایجاد فاطمه علیها السلام مامور به چنین عبادت طولانی گردید .



    علامه مجلسی روایت می‏کند که «روزی پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله در سرزمین ابطح نشسته بود و با او عمار و منذر بن ضخصاح و ابوبکر و عمرو عباس بودند و به جماعت کون همدیگر می گذاشتند، علی علیه السلام هم در آن جمع بود که جبرئیل به صورت اصلی بر حضرت نازل شد و عرض کرد: خدا به تو سلام رسانده، می‏فرماید که مردک رذل خدیجه در منزل است و اینجا نشسته اید کون هم می گذارید؟ حضرت فرمود خدیجه پیر و کس فرسوده است خداوند فرمود همانا هرکه پول خدیجه بالا کشد وظیفه داشتندی کس خدیجه گذاردندی. اما تورا بشارت دهیم که خدیجه بعد از چندی مردندی و بساط عیشت روبراه شده و یک کاروان زن همسر و هبه تو شود. اما اینک خداوند تو را به کس مغزی بشارت دهد.



    حضرت فرمود چه کنم.



    ندا آمد که باید چهل روز از خدیجه دوری کنی ... به عبادت مشغول شوی روز چیزی نخوری ولی از افطار تا سحر ،پیاز و خرما و عسل پنج وعده بخوری تا کمرت حسابی سفت شود





    پس چون چهل روز به پایان رسید، جبرئیل نازل شد و گفت: خدایت‏سلام می‏رساند و می‏فرماید: ای ابتر کمرت دیگر سفت شده .





    حضرت فرمود: حال چه کنم؟



    در جواب گفت: خدا فرموده برو خدیجه را بگا .



    بعد از آن، میکائیل فرود آمد و با او طبقی بود و حضرت روزه خود را با طعام درون طبق افطار کرد در طبق قرصی بود حضرت پرسید این چیست خدا فرمود این وایگرا است حضرت خوردندی و راست فرمودندی .





    بعد از آن، جبرئیل خطاب به پیامبر صلی الله علیه و آله عرض کرد: خداوند به ذات خود سوگند یاد نموده که امشب تو کیر خود بر خدیجه بگذاری و یک کس سیر بکنی و آبت از صلبت به تخمت رفته از مامله ات گذشته بر رحم خدیجه رفته و با آب خدیجه قاطی شود و هدیه ما به تو نطفه اش بسته شود :



    انا اعطیناک الکوثر {در اصل کس سر (کس مغز) بوده) }



    گوهر پاک بباید که شود قابل فیض کیر خر بباید که کند خدیجه در حالت حیض
    ورنه هر سنگ و گلی لؤلؤ و مرجان نشود نطفه سگ چو کفتار نشود.
    حضرت فرمود بار خدایا من چگونه خدیجه را بگایم.



    چبرئیل بازگشت و جواب گفت: ابتدا وضوی کیر بگیر. حضرت فرمود وضوی کیر چه باشد . جبرئیل گفت ابتدا بادست چپ بر تخم راستت آب بریز و آن را بشور سپس با دست راست بر تخم چپت آب بریز و آن را بشور سپس کیرت را مسح کن.
    حضرت پرسید مسح کیر چگونه باشد. جبرئیل گفت با رطوبت دستت از رستنگاه مو تا بالا را مسح کن.
    سپس اذان و اقامه بگو.
    و قبل از کردن نیت کن: دو راه کس می کنم تنها برای رضای خدا قربتا الی الله.



    حضرت فرمود من پیر شده ام و توان لازم را ندارم. اینبار الله مستقیم بانک زد: همانا عمرو ابوبکر را به همراه یکصد فرشته پرتوان به کمکت خواهم فرستاد برو خدیجه را بگا که تو عوض او ، مرا گائیدی.

    http://zahra-zeynab.blogspot.com

    ReplyDelete